چگونه برای درمان تورم و سردرد در دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز درمان معمول برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است، با این حال، اغلب با عوارض بسیاری، از جمله تورم و سردرد همراه است. بیماران درد شدید رنج می برند دیالیز خواستار بیماران برای تعیین علت و درمان. و سوال شایع ترین ما دریافت می کنیم این است که چگونه به خلاص شدن از شر دیالیز.

تورم به دیالیز ناکافی، رژیم غذایی ناسالم و یا کاهش عملکرد قلب مرتبط است. و سردرد در درجه اول توسط عفونت و فشار خون بالا ایجاد می شود. به طور کلی، پزشکان از طریق دارو اشاره این علائم و یا تنظیم برخی از دیالیز. اما دفعه بعد، مشکلات جدید رخ خواهد داد. با این حال، دیالیز جایگزین عملکرد کلیه گستاخانه، بیماران می توانند برخی از مزایای دریافت و از دست دادن بسیاری در طول دیالیز در همان زمان. بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به دنبال یک درمان طبیعی که می تواند بیش محافظت می کند.

طب سنتی چینی معروف برای پاکسازی سموم و ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون، که به صورت ریشه ای با اشاره همه علائم و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است. حالا ببینید که چگونه به دوز بیماران ما کمک طب چینی.

1. عملیات بخار دهی درمان: مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر وارد بدن زمانی که منافذ با بخار بیش از نقاط طب سوزنی خاص صرف، کار در تجمع سرعت جریان خون و ترویج دفع عرق است که راه موثر برای پاک سموم.

2. طب سوزنی از طریق تحریک نقاط طب سوزنی با سوزن، سلول و اعصاب ترشح موارد مرتبط و تولید پاسخ در حمایت از کار عادی. با تحریک طولانی، سلول و اعصاب کلیه آسیب دیده همچنین می توانید تعمیر شود.

پزشکی 3. میکرو چینی Osmotherapy: دارو در اطراف منطقه کلیه اعمال و هزینه فعال دارو عملکرد عروق خونی را افزایش می دهد، پرفیوژن خون ضد التهابی برای کاهش آسیب بافتی، ضد یخ اطمینان از گردش خون ماتریکس خارج سلولی خون اهانت آمیز صاف و برای محافظت از کلیه ها.

به جز همانطور که در بالا ذکر شد، درمان های دیگر است که می تواند با توجه به شرایط فیزیکی خاصی از بیماران انتخاب وجود دارد، هدف از درمان برای حفظ جریان صاف و خون خالص، به طوری که علائمی مانند نفخ، سردرد و دیگران می توانند ارسال و عملکرد کلیه نیز توان محافظت می شود و حتی معکوس شود. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت دیالیز حتی ممکن است کاهش زمان دیالیز، یک زندگی سالم. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1970.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیوی، درمان نارسایی مزمن کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: